Inbreng

WIJZE VAN INBRENGEN

Inbrengnummer

  • Je dient een inbrengnummer aan te vragen via de mail: kledingbeursnijmegen@outlook.com
  • Let op; als je op onze mailinglijst staat, krijg je voorrang bij het aanvragen van 1-2 nummers.
  • Per inbrengnummer betaal je € 1,- en 10% van de opbrengst. Deze wordt verrekend met de verkochte spullen.
  • Onze vaste inbrengers hebben voorrang. Zij krijgen eerst de kans om een inbrengnummer aan te vragen. Je kunt wel op de reservelijst geplaatst worden.
  • Onze beurs is zeer populair. Er zijn altijd meer gegadigden dan dat we inbrengnummers hebben. We kunnen helaas niet meer nummers uitgeven. We nemen 8.000 artikelen in en deze moeten door ons gesorteerd, geadministreerd en teruggesorteerd worden!

 

WAT KUN JE INBRENGEN

v Voor/najaars-zomer/winterkleding (afhankelijk van seizoen) van maat 86 t/m maat 164 of  XS  (geen ondergoed, sokken, pyjama's of deze moeten nieuw in de verpakking zitten)

v Regenkleding, laarzen, sportkleding en -schoeisel, skeelers, schaatsen (geen gewone schoenen)

v Verkleedkleren

v Speelgoed (geen knuffels)

v Boeken, DVD's, games en/of game-consoles

v Kinderfietsen, speelauto’s, tractors, skelters, etc.

v Speelgoedtentjes, rugdragers.

 

LET OP!

  • Kleding moet heel, schoon, en niet gedateerd zijn
  • Speelgoed moet compleet zijn en functioneren
  • Er wordt niet a.d.h.v. foto's verkocht
  • Wij behouden ons het recht voor om spullen waarvan wij vinden dat deze niet verkoopbaar zijn, niet in de verkoop te doen!

 

Inbrenglijst

Opzet:

  • Inbrenglijsten zijn te verkrijgen via de contactpersoon.
  • Maximaal 2 inbrengnummers per persoon á 20 stuks per nummer.

Lever de lijst in, samen met de kleding/het speelgoed, maak een kopie voor jezelf

 

Prijzen

De kleding merken met schilderstape (afplaktape) met daarop:

                        inbrengnummer                        omschrijving                maat                prijs

Bijvoorbeeld:        1C-14                                  rode sweater               128                  € 2,-

 

Let op:

  • Prijs afronden op hele of halve euro’s
  • Schilderstape (bij de bouwmarkt te koop) aan voorkant van het kledingstuk plakken
  • Sticker/tape moet goed vastzitten en te verwijderen zonder schade
  • Twee- of driedelige setjes aan elkaar vastmaken met een veiligheidsspeld. Ieder onderdeel merken, zodat duidelijk is dat het bij elkaar hoort
  • Speelgoed met veel losse onderdelen, graag verpakken in doorzichtige plastic zakken of inpakfolie (geen huishoudfolie, dit laat los en scheurt snel).
  • Duidelijk, leesbaar schrijven
  • Let op bij jassen; dit is vaak een gladde stof en uit ervaring weten we dat de afplaktape snel loslaat bij dit soort materialen. Je kunt over de afplaktape een gewoon plakbandje plakken én voor de zekerheid binnenin de jas, op het label,  nog een keer een stuk tape plakken met de gegevens van jouw artikel.

 

Inleveren

De inbreng is de vrijdagavond voor de beurs tussen 19:00 en 20:00 in de Kuil van de Klif. De spullen inleveren in een grote doos of boodschappenkrat (geen tassen) met daarop duidelijk het inbrengnummer. Deze dozen/kratten krijg je NIET na afloop van de beurs terug.

Ophalen

De niet-verkochte spullen en je opbrengst moeten zaterdagmiddag tussen 15.30 en 16.00 uur worden opgehaald. Je moet weten welke inbrengnummers je hebt gebruikt.

Overgebleven spullen

Sommige inbrengers willen hun niet-verkochte spullen doneren aan een goed doel. Daar doen we uiteraard aan mee. Voorgaande jaren ging veel kleding naar een kindertehuis in Afrika en sedert 2 jaar gaat de gedoneerde kleding naar de Kledingbank Nijmegen.