Inbreng
WIJZE VAN INBRENGEN
Inbrengnummer
- Je dient een inbrengnummer aan te vragen via de mail: kledingbeursnijmegen@outlook.com
- Let op; als je op onze mailinglijst staat, krijg je voorrang bij het aanvragen van 1-2 nummers.
- Per inbrengnummer betaal je € 2,- en 10% van de opbrengst. Deze wordt verrekend met de verkochte spullen.
- De mensen op de mailinglijst hebben voorrang. Zij krijgen eerst de kans om een inbrengnummer aan te vragen. Je kunt evt. op de reservelijst geplaatst worden.
- Onze beurs is zeer populair. Er zijn altijd meer gegadigden dan dat we inbrengnummers hebben. We kunnen helaas niet meer nummers uitgeven. We nemen 8.000 artikelen in en deze moeten door ons gesorteerd, geadministreerd en terug gesorteerd worden!
WAT KUN JE INBRENGEN
v Voor/najaars-zomer/winterkleding (afhankelijk van seizoen) van maat 86 t/m maat 176 of XS (geen ondergoed, sokken, pyjama's of deze moeten nieuw in de verpakking zitten)
v Regenkleding, laarzen, sportkleding en -schoeisel, skeelers, schaatsen (geen gewone schoenen), sportaccessoires (scheenbeschermers, hockeysticks, e.d.)
v Verkleedkleren
v Speelgoed (geen knuffels)
v Boeken, DVD's, games en/of game-consoles, puzzels, spelletjes.
v Kinderfietsen, speelauto’s, tractors, skelters, stepjes, loopfietsen etc.
v Speelgoedtentjes, rugdragers, babyslaapzakken, kindertassen.
Wat nemen wij NIET in: Meubels, autostoelen en ook geen waardevolle spullen waar meer dan 100,- voor wordt gevraagd.
LET OP!
- Kleding moet heel, schoon, en niet gedateerd zijn
- Speelgoed moet compleet zijn en functioneren (evt. met werkende batterijen/lader.)
- Er wordt niet a.d.h.v. foto's verkocht
-
Wij behouden ons het recht voor om spullen waarvan wij vinden dat deze niet verkoopbaar zijn, niet in de verkoop te doen!
Inbrenglijst
Opzet:
- Inbrenglijsten zijn te verkrijgen via de contactpersoon.
- Maximaal 2 inbrengnummers per persoon á 20 stuks per nummer.
Lever de lijst in, samen met de kleding/het speelgoed, maak een kopie voor jezelf
Prijzen
De kleding merken met schilderstape (afplaktape) met daarop:
inbrengnummer omschrijving maat prijs
Bijvoorbeeld: 1C-14 rode sweater 128 € 2,-
Let op:
- Prijs afronden op hele of halve euro’s
- Witte schilderstape (bij de bouwmarkt/Action te koop) aan voorkant van het kledingstuk plakken
- Sticker/tape moet goed vastzitten en te verwijderen zonder schade
- Twee- of driedelige setjes aan elkaar vastmaken met een veiligheidsspeld. Ieder onderdeel merken, zodat duidelijk is dat het bij elkaar hoort
- Speelgoed met veel losse onderdelen, graag verpakken in doorzichtige plastic zakken of inpakfolie (geen huishoudfolie, dit laat los en scheurt snel).
- Duidelijk, leesbaar schrijven
- Let op bij jassen; dit is vaak een gladde stof en uit ervaring weten we dat de afplaktape snel loslaat bij dit soort materialen. Je kunt over de afplaktape een gewoon plakbandje plakken én voor de zekerheid binnenin de jas, op het label, nog een keer een stuk tape plakken met de gegevens van jouw artikel.
Inleveren
De inbreng is de vrijdagavond voor de beurs tussen 19:00 en 20:00 in de Kuil van de Klif. De spullen inleveren in een grote doos of boodschappenkrat (geen tassen) met daarop duidelijk het inbrengnummer. Deze dozen/kratten krijg je NIET na afloop van de beurs terug.
Ophalen
De niet-verkochte spullen en je opbrengst moeten zaterdagmiddag tussen 15.30 en 16.00 uur worden opgehaald. Je moet weten welke inbrengnummers je hebt gebruikt.
Overgebleven spullen
Sommige inbrengers willen hun niet-verkochte spullen doneren aan een goed doel. Daar doen we uiteraard aan mee. Gedoneerde kleding gaat naar een kindertehuis in Afrika of naar de Kledingbank Nijmegen.
Maak jouw eigen website met JouwWeb